mazda 323 91.a Probleem jagaja juhtmete järjekorraga.

mazda 323 91.a Probleem jagaja juhtmete järjekorraga.

PostitusPostitas Tauts » 03 Jaan 2010, 17:14

jagaja juhtmete järejekord??? :crazy:
Viimati muutis Tauts, 03 Jaan 2010, 20:26, muudetud 1 kord kokku.
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud.
Kasutaja avatar
Tauts
 
Postitusi: 24
Liitunud: 18 Sept 2009, 22:28
Asukoht: Pärnumaa

1991 Mazda 323

Re: mazda 323 91.a

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Jaan 2010, 18:03

Pealkiri igati informattivne, viitab täpselt probleemile :crazy:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: mazda 323 91.a

PostitusPostitas Tauts » 03 Jaan 2010, 18:11

ühesõnaga jama nende järjekordadega ei tea kuidas jagajale peale lähevad
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud.
Kasutaja avatar
Tauts
 
Postitusi: 24
Liitunud: 18 Sept 2009, 22:28
Asukoht: Pärnumaa

1991 Mazda 323

Re: mazda 323 91.a

PostitusPostitas Mario » 03 Jaan 2010, 18:26

juhtmete pikkuse järgi peaksid aru saama juba.

kui ma õigesti mäletan siis vasakpoolne ülemine on 1, parempoole ülemine 2, parempoolne alumine 3 ja vasakpoolne alumine 4.
Aga reeglina sassiajamise vältimiseks märgistatakse kõik juhtmed enne maha kakkumist.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: mazda 323 91.a

PostitusPostitas Tauts » 03 Jaan 2010, 19:03

Jep nii oligi , nüüd uus mure rahulikult tuurid lakke ajada on nii nagu olema peab a kui järsult gaasi panna siis mootor hakkab podisema ja siis podiseb tuurid ülesse ? mis tal nüüd viga võib olla ? mõni juhe ei ole korralikult küünla küljes ?
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud.
Kasutaja avatar
Tauts
 
Postitusi: 24
Liitunud: 18 Sept 2009, 22:28
Asukoht: Pärnumaa

1991 Mazda 323

Re: mazda 323 91.a

PostitusPostitas Mario » 03 Jaan 2010, 19:09

süüde on hiline/varane,
Keera jagaja lahti, pane auto käima ja keera hästi tasa mõlemale poole praegusest asendist ja kuula, kus on auto hääl kõige ühtlasem. Seejärel mine prooviks löö gaas põhja, kui pöörded tõusevad koheselt, võid jagaja kinni keerata, kui on endiselt viivitus, siis jätka tegevust. Samuti kui ükskord maanteele satud, siis proovi järgi, kui maanteekiirusel hakkab veidi tõmblema, siis keera paar kraadi tagasi - oled süüte liiga varaseks keeranud.
Ühesõnaga katseeksitusmeetod.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: mazda 323 91.a

PostitusPostitas Tauts » 03 Jaan 2010, 19:17

Selge , suured tänud : )
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud.
Kasutaja avatar
Tauts
 
Postitusi: 24
Liitunud: 18 Sept 2009, 22:28
Asukoht: Pärnumaa

1991 Mazda 323

Re: mazda 323 91.a

PostitusPostitas IvarR » 09 Jaan 2010, 14:40

Mario kirjutas:Ühesõnaga katseeksitusmeetod.


Katseeksitusmeetod on hea, nii saab kolbe ja klappe sulatada ehk detot esile kutsuda.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: mazda 323 91.a Probleem jagaja juhtmete järjekorraga.

PostitusPostitas Mario » 09 Jaan 2010, 14:54

ei juhtu selle mõne proovimisega mitte midagi, nähtud-proovitud, eelkõige on aju see, mis reguleerib kogu tegevust - Halli andurid - märkusena ütleks, et keerates süüdet varasemaks, hilisemaks - annab pump kütust väiksemate pulssidena peale.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: mazda 323 91.a Probleem jagaja juhtmete järjekorraga.

PostitusPostitas IvarR » 09 Jaan 2010, 15:53

Mario kirjutas:ei juhtu selle mõne proovimisega mitte midagi, nähtud-proovitud, eelkõige on aju see, mis reguleerib kogu tegevust - Halli andurid - märkusena ütleks, et keerates süüdet varasemaks, hilisemaks - annab pump kütust väiksemate pulssidena peale.


1) Piisab ühest gaasivajutusest et sulametalli karterist leida
2) Tee selgeks milleks on Halli andur ja kas on ikka neid mitu tükki
3) Süüte keeramine ei mõjuta küttepumpa mitte kuskilt otsast

Süüte keeramisega muutub ka EGT. Kõrge EGT sulatab klappe ja kolbe. Turvalisuse huvides peaks süüdet hoidma tehase seades ja paika panema ikka stroboga kuna aju ise muudab süütehetke vastavalt pööretele jne. Juhul kui kõrgel pöördel on süüde vale siis kas uputad mootori üle ja ei toimu õiget põlemist või siis teine variant toimub liiga kõrge temperatuuriga põlemine mis kolbe/klappe sulatab.

Küttesegust ma parem rääkima ei hakka muidu jookseb mõnel aju kokku.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: mazda 323 91.a Probleem jagaja juhtmete järjekorraga.

PostitusPostitas Mario » 09 Jaan 2010, 16:44

ah, mis ma ikka jahun. minu "möla" v'ib ära kustutada siit. ja Halli andurit pole olemas. on Halli andurid.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hall_effect
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: mazda 323 91.a Probleem jagaja juhtmete järjekorraga.

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Jaan 2010, 16:51

Mario kirjutas:... keerates süüdet varasemaks, hilisemaks - annab pump kütust väiksemate pulssidena peale.

:thumbup:
Kust kohast pärinevad sellised andmed? Mõnest huumori rubriigist, või noorte kogenematute lollitamse teemadest?
Ja ka halli andurid on ajule vajalikud edasise mootori juhtimise tarbeks. Eeldus on see, et jagaja/halli andurid on õiges asendis väntvõlli ja nukkvõlli suhtes.
Oletan, et eksisid, kui avaldasid arvamust pumba impulssidest seletades ja tegelikult tahtsid pumba asemel kirjutada pihistid... Siiski pihusti impulsside pikkus ei olene jagaja asendist, viimase määrab jagaja keeraja, mitte aju. Ajul on suva, kus jagaja on, peaasi et juhtmed küljes(võid viimast ka riiulis hoida) ja annab märku võlli liikumisest( Halli andurid sealt saavadki infi). Küll on mõnedel mootoritel need liikumisest infi jagavad andurid ka väntvõlli peal, aga see ei puutu antud hetkel teemasse.
PS ka vikipeediasse võid oma märkeid tõe pähe serveerida laia tarbijate ringi teavitamiseks. Ka seal on vigu...ehk keski meist pole eksimatu.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: mazda 323 91.a Probleem jagaja juhtmete järjekorraga.

PostitusPostitas IvarR » 10 Jaan 2010, 12:39

Mario kirjutas:ah, mis ma ikka jahun. minu "möla" v'ib ära kustutada siit. ja Halli andurit pole olemas. on Halli andurid.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hall_effect


Jagaja sees on ainult üks halli andur muideks.
Tahad tule meile (minu ja Tomkulibini garaazi külla) ja lammutame ühe jagaja laiali.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron