323F Sport "Engine check" põleb!!

323F Sport "Engine check" põleb!!

PostitusPostitas Kolmik » 15 Nov 2009, 01:23

Nimelt siis antud tuluke akkas põlema....kõigepealt vilgutas 4-5korda ja siis jäi pidevalt põlema....

millest võib tingitud olla? oskavad ehk targemad mehed miskit rääkida
samas mootor käib nagu kellavärk ,jõukadu ega miskit pole ..... katalüsaatoritest üks läbi või lambda anduritest emb-kumb?....ega vist päris täpselt ei teagi kuni pole soolikat külge saanud
Kolmik
 


PostitusPostitas tomkulibin » 15 Nov 2009, 09:25

See lambikese põlemine tähendbki, et tarvis miskit teha. Mida teha, saad peale soolika külge panemist teada.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas IvarR » 15 Nov 2009, 11:29

Kuidas su viimase aja sõidustiil on olnud? Sõidad vaikselt ja rahulikult? Lambda ei pruugi olla katki vaid on täis tahmanud.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Kolmik » 15 Nov 2009, 11:30

IvarR kirjutas:Kuidas su viimase aja sõidustiil on olnud? Sõidad vaikselt ja rahulikult? Lambda ei pruugi olla katki vaid on täis tahmanud.
IvarR


üldiselt rahulik
Kolmik
 


PostitusPostitas IvarR » 15 Nov 2009, 13:41

Kolmik kirjutas:
IvarR kirjutas:Kuidas su viimase aja sõidustiil on olnud? Sõidad vaikselt ja rahulikult? Lambda ei pruugi olla katki vaid on täis tahmanud.
IvarR


üldiselt rahulik


Võimalik et on täis tahmanud lambda.
Teine võimalus et kat enam ei tööta kuna sul 2 andurit
Kolmas et tagumise või esimese anduri juhtmetega miskit mäda.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Kolmik » 15 Nov 2009, 13:58

KAT küll...aga kumb...neid raipeidki lausa 2 tk lajatatud sinna poolemeetriste vahedega... agaehk tänane päev natuke selgust toob...ise küll loodan võimalikut leebet viga :shock:
Kolmik
 


PostitusPostitas Snowdog » 15 Nov 2009, 15:05

viga on kyttesegu halvas põlemises, mõni küünal, kyynlajuhe, süütepool võib halb olla, katalysaator ei tee oma tööd või lambda ei loe andmeid.

enda autol läks kord põlema sest üks kyynal oli läbi, teinekord juhtme pärast, kolmas kord syytepool läbi ja neljaskord enda viga kuna panin EGR'ile block plaadi ette et ei laseks heitgaase uuesti mootorisse.
Kasutaja avatar
Snowdog
 
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Apr 2005, 11:55
Asukoht: Finland/Estonia

1995 Mazda 323/Familia

PostitusPostitas Siim » 15 Nov 2009, 16:08

Kui sõites muhvigi ei muutunud siis mingi mötetu viga,kas tahmane egr mis ei suuda opereerida vms,kui tõesti enne korda ei saa :) siis paari nädala jooksul saan ise diagnosti teha,täpselt niikaua tulevad seadmed :P
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Ch » 15 Nov 2009, 16:38

No seal võib ükskõik mis asi seda tuld põletada. Pead testriga ikka vaatama, muidu pole mõtet torkida. Endal läks ka põlema ja sai siis "spetsialistide" juures vaadataud mis viga. Süüdi olla olnud spido andur. Et nad olid seda siis puhastand ja määrind, ning kui vahetuseks läks tuli väja, et minu autol polegi sellist asja üldse :) Nii et võeti raha mingi asja määrimise eest... Et siis otsi mõni korralik koht kes loeks ainult veakoode, muidu hakkavad sulle mingit jama pähe määrima veel...
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kolmik » 15 Nov 2009, 18:25

hetkel olukord selline et tuli kustus ja kõik Antsu viiul töötab.....tõenäoliselt üks lambdadest tahmanud või KAT mingi kerge kakakorra sisse tõmmanud...aga igaksjuhuks homme diagnosti,vaatamaks mis veakoodi mällu jättis
Kolmik
 


PostitusPostitas Sven » 15 Nov 2009, 22:52

Noormees, see masin on ehitatud nurruma kõrgetel pööretel :twisted: nii nagu mina sarnaseid mootoreid hellitan :P
Sven
 


PostitusPostitas reimps » 16 Nov 2009, 00:30

Sven kirjutas:Noormees, see masin on ehitatud nurruma kõrgetel pööretel :twisted: nii nagu mina sarnaseid mootoreid hellitan :P
Ehk siis linnas alla 4000 pöördeid ei lase? Mh, ma üritan 2500 kandis püsida..
CRX. GSX-750R.
reimps
 
Postitusi: 83
Liitunud: 10 Okt 2007, 19:16
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kolmik » 16 Nov 2009, 19:24

ma ikka ka puhastan torustikku ämmelgavõrkudest :mrgreen: ... diagnostis käimine tuvastas oopiski sellise vea ( P0300 ),sai veakood ära kustutaud....kui tagasi tuleb siis tegutseme edasi
Viimati muutis Kolmik, 16 Nov 2009, 19:31, muudetud 1 kord kokku.
Kolmik
 


PostitusPostitas tomkulibin » 16 Nov 2009, 19:31

Valmis panna küünlad, juhtmed, poolid :twisted:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas yellowboost » 17 Nov 2009, 03:57

Spordikal tuleb minnagi veakoode lugema, peaaegu ,et ükskõik mis veakood tuleb lööb tule põlema või vilkuma.
Kasutaja avatar
yellowboost
 
Postitusi: 116
Liitunud: 15 Mai 2007, 21:52
Asukoht: Tallinn/ Haapsalu

PostitusPostitas Sven » 17 Nov 2009, 14:31

Kuna sul see juba mitte esimene kord siis mina kisuks parem kohe küünlad maha mitte ei jääks järgmist korda ootama :wink:
Sven
 


PostitusPostitas Kolmik » 17 Nov 2009, 20:03

Sven kirjutas:Kuna sul see juba mitte esimene kord siis mina kisuks parem kohe küünlad maha mitte ei jääks järgmist korda ootama :wink:


siukest viga näitas konkreetselt esimest korda....... eelmine kord kui tuledega jama oli oli see et sai päris jõhkralt libedaid olusid nauditud...elektroonika läks lihtsalt segi...
Kolmik
 



Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron