Projekt "Minu Mazda paremaks ja kiiremaks"

Projekt "Minu Mazda paremaks ja kiiremaks"

PostitusPostitas Calitry » 11 Aug 2009, 17:12

Tere foorumlased,

Palun teilt abi hüva nõu nöol, kuidas saaksin enda Mazda 323F'i erksamaks muuta.

Viisin täna enda auto MazdaAbisse suurele paranduskuurile. Esmalt tundub, et peab välja vahetama tagumised suppordid, pidurid täies mahus ning olen kindel, et nimekirjale lisandub veel paljugi. Ühesõnaga arve tuleb päris kobakas ning enam väga vahet pole, kui lõpparvele peaks lisama veel numbreid juurde. Siinkohal otsustasingi, et minna juba täispanga peale välja. Minu jaoks on mõneti ratsionaalsem uuendustööd korraga ette võtta, kui seda projekti edasi lükata.
Olen otsustanud, et tahan enda Mazda võimalikult erksaks (loe: äkiline, kiire) muuta. Paraku jääb mul endal aga tehnilise külje pealt teadmistest vajaka ning otsustasingi konsulteerida teiste targematega - teiega.

Soovitused, ettepanekud ning kõik küsimused seoses selle teemaga on avasüli oodatud!
Vabandan juba ette ära, kui see teema liiga üldiselt välja kukkus. Ei oska kohe alguses kuidagi täpsemalt alustada.

Autost - 1992 323F GTi, 1.8 DOHC 94kW

Ette tänades,
Villi
Calitry
 


PostitusPostitas Calitry » 11 Aug 2009, 17:36

* BP mootor, millest http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=8305 räägitakse, on sama mis minu autolgi?

* Kui ei ole BP, mida saan enda mootoriga teha sarnaselt ülalmainitud teemas?
Calitry
 


PostitusPostitas Kert » 11 Aug 2009, 20:25

alustuseks väljalase ehk sumbuti minu teada simons peaks sellele autole üht,teist pakkuma vist dp-hp nende väljalaske süsteeemide müüjad kuid suudab mazdaabigi seda pakkuda kõik kinni hinnas ja teie soovist . eks ta sinna 4000-5000 kanti jääb
Kert
 
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Juun 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn,Muuga

PostitusPostitas IvarR » 11 Aug 2009, 21:54

Calitry kirjutas:* BP mootor, millest http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=8305 räägitakse, on sama mis minu autolgi?

* Kui ei ole BP, mida saan enda mootoriga teha sarnaselt ülalmainitud teemas?


Sul jepp on BP.
Esimene tuuning oleks kaprem. Ja siis korralik häälestus.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Architect » 11 Aug 2009, 23:26

Kaks sellist ja su mure on lahendatud. Auto on nii erk, et kinni ka hoida ei mõista + puhub südamed soojaks:
http://www.suprasport.nl/images/t8834d.jpg
HKS, Greddy, Aisin, Apexi, Autogauge, Taket, Japanparts, Interparts, Top Secret, GMB, BDS, Sun, Antera, MOMO, Mobil, Addinol - Aitäh!
Kasutaja avatar
Architect
 
Postitusi: 187
Liitunud: 08 Nov 2008, 20:01
Asukoht: Troonil.

Re: Projekt "Minu Mazda paremaks ja kiiremaks"

PostitusPostitas tomkulibin » 12 Aug 2009, 07:10

Calitry kirjutas:...Autost - 1992

Mootorist juba mainiti, kuidas kerega lood on?
Kui tahad autot legaalselt kasutada tänaval, siis korravalvuritel tehnilise poole nõuetes klausel, et nii siiselase, kui ka väljalase peavad olema originaalid. Seega isegi koonusõhufiltri lisamine on auto omavoliline ümberehitamine ja seadusega tegelikult keelatud.
Missugune on arvestuslik hobuste arv, mida saada tahad?
Esiveolisena üle 250 hp pole sügavat mõtet, sa ei suuda seda jõudu maha panna. Tekkivad probleemid pidamisega.
Mainisid, et pidurid tehakse korda. Suuremate jõududega läheb tarvis võimasmaid pidureid(piduri ja roolisüsteemide ümberehitamine ilma valmistaja tehase nõusolekuta- keelatud/paraku ka võimasamaks ja effektiivsemaks), seega olemasolevad muutuvad tarbetuteks.
"Vurr", mis eelmises postituses soovitati, oleks igati mõistlik(teist poleks vast tarviski) lahendus, aga siis soovitan ka kohe ainiti LSDiffrit.
+ bla, bla, bla.
Kuidas kujutad tulevikku ette? Kas autost saab sportauto, ehk kasutatakse vaid kinnistel võistlusradadel ja tänaval kasutamiseks mittelegaalne?

Ehk peaksid hoopis miski sellise peale mõtlema(neid on teisigi, vaata ringi): http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=8392
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Architect » 12 Aug 2009, 11:28

Ja veel üks asi, mida mainida unustasin.
Sa võid ju mootori püssiks ehitada, aga saavutatud võimsus tuleb kooskõlla viia ka ülejäänud asjadega, kui sa ei taha, et juhtuks samamoodi nagu selle colt gti.ga
http://videos.streetfire.net/video/Colt-tranny-drops-at_696672.htm
HKS, Greddy, Aisin, Apexi, Autogauge, Taket, Japanparts, Interparts, Top Secret, GMB, BDS, Sun, Antera, MOMO, Mobil, Addinol - Aitäh!
Kasutaja avatar
Architect
 
Postitusi: 187
Liitunud: 08 Nov 2008, 20:01
Asukoht: Troonil.

PostitusPostitas IvarR » 12 Aug 2009, 12:14

Architect kirjutas:Kaks sellist ja su mure on lahendatud. Auto on nii erk, et kinni ka hoida ei mõista + puhub südamed soojaks:
http://www.suprasport.nl/images/t8834d.jpg

Väga vale lähenemine. Teadmatu sisuga mootor jne ja siis kohe turbot peale lajatama.
Enne võiks kap-rem ikka ära teha saab äkki tehasejõu kätte ning siis alles edasi mõelda.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron