1. leht 2-st

Mazda 626 GTi coupe 2.0 103kW 88a. - risto002

PostitusPostitatud: 21 Jaan 2009, 21:41
Postitas risto002
masin siis Mazda 626 kupee 1988.a välja laskega
edasi veab teda 2,0 103kw mootor mille külge on ühendatud manuaal kast
masin sai siis ostetud 2007.a hinnaga 2000kr (mootori rikkega)
projekti autoks kus värske automehaanikuna kätt harjutada

Sai siis auto enda töö jurde veetud ja plokikaas maha võetud
mootoris oli 4 väljalaske klappi põlend ja 4 ja 2 silindris puudus põhimõtteliselt täielikult surve.
Sai siis autole taketist uued jupid tellitud (4 klappi uus termostaat,SLja VL kolektori tihend ,plokikaane tihend,õlifilter,õli sain töö juurest
kambrikaane tihend,nukka simmerid,kapisääre tihendid,keneka ja roolivõimu rihm).
Plokikaanel sai pesad üle lõigata,klapid sooveldatud,ploki kaanel nukaliin korda tehtud kuna ploki kaas oli väga kõver ja
VL nukkvõll poos kinni ennast see maksis tutvusekaudu 300kr.
plokikaas üle lihvitud maha võeti 0,4mm,et kaane töö pinda sirgeks saada
ning kõik lõpuks kokku lapatud.Auto töötas nagu uus masin väga vaikselt ja ühtlaselt

mõni pilt kah siis masinast
Pilt
Pilt
Pilt

PostitusPostitatud: 21 Jaan 2009, 21:57
Postitas risto002
sai siis mõned varu osad ostetud kasutajalt ( krla )
varu osadeks siis autole teine kapot,p-esitiib,esivõre,esiradika.

Välja on ka veel vahetatud parem esimene suuna tuli mis pildil on tuhmunud see nüüd siis asendatud korralikuga
välja sai ka vahetatud õhu lugeja kuna main ei läinud edasi ja pöördes enam see sai ostetud järve auto lammutusest 500kr
ostetuud ka uued valuveljed R15 järve auto lammutusest 2000kr

välja on veel vahetatud süüteküünlad ja juhtmed,kütusefilter,õhufilter
taga amordid ja vedrud

ostetud kubi foorumi kaudu taha uused pidurikettad ja klotsid (kuid on veel vahetamata pean uued rattalaagrid ka ostma)
ning tagaluuk.

autol on peal kesk lukk ja ukselukud eemaldatud ning pimedaks tehtud ainukeasi mida võtmega avada saab on tagaluuk auto ka immo peal
plaanid on auto suhtes suured aga ei hakka neid siin avaldama eks näis mis tulevik toob

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 01:18
Postitas nirgi
edukaid kilomeetreid siis, hoia masin ikka sirge :)

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 20:00
Postitas risto002
nirgi kirjutas:edukaid kilomeetreid siis, hoia masin ikka sirge :)

Küll hoian ma masinaga saand peale mootori remonti mõnikümend kilomeetrit aind sõita saand.

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 23:51
Postitas Kondimootor
Kui mõned iluvead välja jätta, siis näeb tõesti välja nagu unistus (muidugi minu unistus :D ) !!!

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2009, 11:34
Postitas rvs
Täitsa kobe pill sul jah :P

PostitusPostitatud: 25 Jaan 2009, 18:40
Postitas risto002
Kondimootor kirjutas:Kui mõned iluvead välja jätta, siis näeb tõesti välja nagu unistus (muidugi minu unistus :D ) !!!

iluvead likvideeritakse varsti (1,5kuupärast ootab keretööde järjekorras)
kere tööde hinaks ennustatti 13k selle eest läheb terve auto üle värvimise
üritan ennem kere töödese saatmist mõned pildid kah teha
(befor and after)

PostitusPostitatud: 25 Jaan 2009, 23:43
Postitas Kondimootor
Mis värvi teha lased?

PostitusPostitatud: 31 Jaan 2009, 23:32
Postitas risto002
Arvan ,et jätan samaks nagu on mulle se värv meeldib ja seda tooni
kupee mazdasi pole eriti palju. Peaks silma torkama küll kui mööda sõidan.
Aga miski pole veel kindel kuni pole veel värvi ost.

PostitusPostitatud: 09 Aug 2009, 10:42
Postitas risto002
Sai siis selised veljed auto alla ostetud aind rehvid on veel puudu
kui kellegil on 205/50R15 rehve pakkuda siis andke aga teada (bs: korralike rehve heaoleks kui oleks vee sontega)
Pilt

muidu veel plaan auto 4cm madalamaks lasta originaalist

PostitusPostitatud: 09 Aug 2009, 18:08
Postitas ment110
Väga kena auto...Põnevaid kilomeetreid!!!

PostitusPostitatud: 09 Aug 2009, 22:52
Postitas rvs
Miks 50 prfiiliga rehvi otsid? Mul oli 50'se profiiliga rehv ja küllalt ebamugav oli :lol:

PostitusPostitatud: 10 Aug 2009, 19:26
Postitas risto002
rvs kirjutas:Miks 50 prfiiliga rehvi otsid? Mul oli 50'se profiiliga rehv ja küllalt ebamugav oli :lol:

kas hakkas liialt põrutama.
Tahaks et auto kurvides ei vajuks rehvidest nii palju läbi aga ei pea olema tingimatta 50 võib ka 55 :oops:
(kuna eesti teed auklikud ja ikkakist meeldib sujuvsõit mitte aukude lugemine)

PostitusPostitatud: 10 Aug 2009, 19:47
Postitas rvs
Põrutas päris korralikult ja koobas oli jube tühi :oops:

PostitusPostitatud: 11 Aug 2009, 18:35
Postitas risto002
rvs kirjutas:Põrutas päris korralikult ja koobas oli jube tühi :oops:
kui auto madalamaks lasen ei ole nii hull ja kui on siis tuleb suuremad veljed lihtsalt osta.
Täna sai veljed auto peale loobitud lähevad homme tööjurde pessu
Pilt
eks teen siis mõne pildi kah kui puhaste ja läikivatena tagasitulevad

PostitusPostitatud: 11 Aug 2009, 19:39
Postitas msnuser
jõudu auto leiutamisel

PostitusPostitatud: 11 Aug 2009, 22:36
Postitas risto002
küsimus siis GD kupeede kohta kui lärmakad naad mürapoolest on ja kust müra kostub ustest taga koobastest eest mootoriruumist
plaan ennem mussi sisse panekut heliisolatsiooni täiustada

sai muidugi ära ostetud ka võimendi enda alpine SPS-69C3 ovaalide jaoks
Suurus: 6x9"
Silk Soft-dome Tweeter
Sisendvõimsus(RMS/MAX): 50W / 250W
Takistus: 4 Oom
Sagedusala: 30-30kHZ
Tundlikus: 92dB
Paigaldussügavus: 76,4 mm

vimendi on voodoo PX1504

Daten:
4 x 375Watt Maximal/4 x 150 Watt Sinus
brückbar auf 2 x 750Watt
regelbare Low/Highpassweiche (40 - 250Hz)REAR/FRONT
Low und High Level Input
Verpolungsschutz
Temperatur und Überlast -Sicherung
10 - 50000Hz bei +-1dB
Ratio: >85dB
2Ohm stabil
Maße: W x H x L 250 x 53 x 380 mm
Pilt

Pilt

Pilt

loodan et võimendi võimsus ei ole (over kill)

PostitusPostitatud: 12 Aug 2009, 08:38
Postitas maxzu
risto002 kirjutas:küsimus siis GD kupeede kohta kui lärmakad naad mürapoolest on ja kust müra kostub ustest taga koobastest eest mootoriruumist

plaan ennem mussi sisse panekut heliisolatsiooni täiustada.

minul oli see ikka päris lärmakas seest

just lõppetasin selle tegevuse. esialgu põrand koopad ja sai ka pagassi pandud aga tulemus on märgatav.
aga ca 30kg ka raskem

PostitusPostitatud: 12 Aug 2009, 13:41
Postitas IvarR
sa võimendi maksimum võimsus voolutarbe järgi võttes:
4x 60 W @ 4 oomi.
4x 90 W @ 2 oomi.
2x 180 W @ 4 oomi.

PostitusPostitatud: 12 Aug 2009, 18:39
Postitas risto002
IvarR kirjutas:sa võimendi maksimum võimsus voolutarbe järgi võttes:
4x 60 W @ 4 oomi.
4x 90 W @ 2 oomi.
2x 180 W @ 4 oomi.

selleta lollile lahti mis see tähendab


igatahes vejed näevad nüüd sellised välja
Pilt

Pilt

PostitusPostitatud: 12 Aug 2009, 21:34
Postitas IvarR
risto002 kirjutas:
IvarR kirjutas:sa võimendi maksimum võimsus voolutarbe järgi võttes:
4x 60 W @ 4 oomi.
4x 90 W @ 2 oomi.
2x 180 W @ 4 oomi.

selleta lollile lahti mis see tähendab


See tähendab et sinu kirjutatud andmed olid valed. Minu antud andmed on reaalsed võimsused mida on võimalik ka saavutada. Tegelikult on isegi väiksemad kuna minu antud võimsus on enamvähem 100% kasuteguri järgi arvutatud.
Vihje et alati ei tasu tootja andmeid uskuda.

IvarR

PostitusPostitatud: 12 Aug 2009, 23:11
Postitas risto002
IvarR kirjutas:
risto002 kirjutas:
IvarR kirjutas:sa võimendi maksimum võimsus voolutarbe järgi võttes:
4x 60 W @ 4 oomi.
4x 90 W @ 2 oomi.
2x 180 W @ 4 oomi.

selleta lollile lahti mis see tähendab


See tähendab et sinu kirjutatud andmed olid valed. Minu antud andmed on reaalsed võimsused mida on võimalik ka saavutada. Tegelikult on isegi väiksemad kuna minu antud võimsus on enamvähem 100% kasuteguri järgi arvutatud.
Vihje et alati ei tasu tootja andmeid uskuda.

IvarR

aga mille järgi sinu andmed tulenevad kas need ei tulene mingitest tootja andmetest või on järgi katsetatud kuidagi ??.
Tahaks lihtsalt asjas natuke selgust saada kuna sinu antud andmed kõlavad kuidagi uskumatult vähe.
Saaks aru kui suudaks pool lubatust tootagi aga se on mingi 4,1 korda vähem

PostitusPostitatud: 13 Aug 2009, 12:47
Postitas Kaarel
võimsust arvestatakse eri määraja järgi.
IvarR-i antud võimsus on rms-i järgi,sul võimendi peal on mingi ummamuudu heli võimsuse näitajad või suisa lampi numbrid...
tavaliseslt saab igasugu ulmenumbrite puhul tegelikkusest aimu kaitsmete tugevuse järgi,sul pildil 2x 30a kaitsmed ja see läheb jah sinna ivari antud numbrite juurde

PostitusPostitatud: 13 Aug 2009, 15:48
Postitas Wiki
Need suured numbrid on enamasti P.M.P.O watid
P.M.P.O jagad 8 saad RMS watid.
P.M.P.O watte on kergem müüa (numbrid on suuremad , lähevad paremini kaubaks).

PostitusPostitatud: 13 Aug 2009, 17:06
Postitas rvs
Pealegi on see võimendi suuruselt suhteliselt väike. Mul sõbral oli rms vattides 1500 ja see oli kordades suurem :wink: