2. leht 2-st

PostitusPostitatud: 11 Juun 2007, 19:19
Postitas tomkulibin
Kui kuskilt ilmset leket näha pole, siis kaob õli kas kolvirõngaste ja/või klapisääretihendite kaudu. Ilmselt mõistlik mõlemad vahetada, ainiti saaled ja kui vaja, siis ka vänta lihvida. Ja kui juba nii ulatuslikuks läheb tegemine, siis ei tee paha ka ainiti klapid uuesti sisse lihvida. Ja kõik see + uued tihendid ongi kap.remont. Aga siis ka pikalt hooletu ja minek peaks kah paranema.

PostitusPostitatud: 11 Juun 2007, 19:38
Postitas IvarR
kulibin kirjutas:Kui kuskilt ilmset leket näha pole, siis kaob õli kas kolvirõngaste ja/või klapisääretihendite kaudu. Ilmselt mõistlik mõlemad vahetada, ainiti saaled ja kui vaja, siis ka vänta lihvida. Ja kui juba nii ulatuslikuks läheb tegemine, siis ei tee paha ka ainiti klapid uuesti sisse lihvida. Ja kõik see + uued tihendid ongi kap.remont. Aga siis ka pikalt hooletu ja minek peaks kah paranema.

Kusjuures on olnud ka selliseid juhuseid kus autosse sissepandava õli vanus on suht suuur ning sellega seoses ka lendlevuskadu kõvasti suurem. Ja on täiesti võimalik kuu ajaga liitreid õlisid ära kulutada nii.
Mul tuttaval autoteenindusse pakuti vahepeal õli kõvasti odavamalt kui muidu otse tehasest ja proovi pärast võeti 200liitrine tünn mis oli vahepeal seisnud üle5 aasta ning kõik kliendid kellele seda õli pandi tulid väga kiirelt tagasi kuna õlitase oli metsikult langenud. Järelpärimine tehasesse andis kohe vastuseks et ka õli aegub. Ja teenindus lasi ka uue sama õliga võrdlemiseks testi teha ning tõesti keemiline koostis oli muutunud märkimisväärselt.
Tegemist oli siis Valvoline õlidega ja suht levinud 10w40 tüüpi longlife.
IvarR

PostitusPostitatud: 13 Juun 2007, 13:50
Postitas Haramount
YxPriit kirjutas:mootor ei suitsend oluliselt rohkem ega nõretanud kuskilt...


Siis järelikult viisid tulnukad sul mootorist õli minema. Muud võimalust pole lihtsalt :)