1. leht 2-st

probleem mazda 323f-iga...VAJA NATUKE ABI!!!

PostitusPostitatud: 12 Aug 2007, 19:21
Postitas truthful
tere, sai ostetud mazda 323f 1,6 92 aasta.
probleem siis selles et auto läheb ilusti käima ning kui gaasi vajutad põhja hakkab nagu kas õhku kuskilt tõmbama, või midagi et tahab välja surra. pöördesse nagu ei lähe!!!==???


kas kellegil on selline mure kunagi olnud???
mul juba vahetud enamus juppid.

kas autol on olemas peale bensiini pumba veel mingi bensukiirendus pump.et kui gaasi vajutad siis nagu ei saa seda küttet kohe nii palju kui vabal pöördel....

PostitusPostitatud: 13 Aug 2007, 08:39
Postitas diesel6611
on olnud selline probleem ja tuli välja et kütusetoru oli kinni

PostitusPostitatud: 13 Aug 2007, 12:04
Postitas Evert
Bensufilter?..

PostitusPostitatud: 14 Aug 2007, 06:50
Postitas viper85
Olen midagi sarnast kogenud, õhulõdvikus oli siis auk sees. Vaata vaakumvoolikud, lõdvikud ja filtrid üle. Täpselt ei mäleta, kas sinu autol ka kütusepumbal filter oli aga uuri ise ja vaata.

PostitusPostitatud: 14 Aug 2007, 07:15
Postitas tomkulibin
Eeldan, et tegemist on pritsega autoga. Sel juhul pole välistatud ka mõne anduri suremine, näiteks jahutuse temp. andur, õhulugeja või veel miskit. ka kõrgepinge poolel olevad jupid tekitavad teinekord igasugu imelikke probleeme.

PostitusPostitatud: 25 Aug 2007, 07:10
Postitas truthful
tere, kas keegi teab kus saab teha odavalt diaknostikat....????

PostitusPostitatud: 25 Aug 2007, 21:12
Postitas Laika
truthful kirjutas:tere, kas keegi teab kus saab teha odavalt diaknostikat....????


Ise saab kõige odavamalt :idea:

PostitusPostitatud: 28 Aug 2007, 09:53
Postitas truthful
nu aga i aa......
kuna mul juba närvid läbi......olen vahetanud kõik juppid juba ära.....
sain muidu nii palju selgeks et kui mootor soojaks läheb siis sureb välja gaasi vajutades.....kui mootor külm siis kõik nagu ok.....kuid mootor käima läheb igakell...ja tyhipöördel käib ka sooja mootoriga ilusti......

kas siis keegi ei oska mitte kui midagi pakkuda veel....???

PostitusPostitatud: 28 Aug 2007, 18:34
Postitas Anonymous
Imeb filtri ja kollektori vahelisest lõdvikust lisaõhku mida õhulugeja ei arvesta :roll:

käivitus pikalt

PostitusPostitatud: 07 Okt 2007, 19:16
Postitas tanit
Probleem . Peale mõnigast mootori seismist pikalt tahab käivitust?Hommikuti ntx. ,peale tööd ,poeskäigud jne.Pritsungiga mootor.Kas mingi klapp,bensupump?Või vilets benss.Küünlad kontrollitud,õhufilter vahetatud. MILLES ASI?

PostitusPostitatud: 10 Okt 2007, 15:00
Postitas tanit
kellegil pole esinenud sellist probleemi või?

PostitusPostitatud: 10 Okt 2007, 15:23
Postitas diesel6611
akki ei sa küttet piisavalt peale mingi koll paagis või torus.
endal oli niimodi et kui küttetoru oli kinni ja hakkasid kaasi andma siis suri välja aga kohapeal käis normaalselt

PostitusPostitatud: 10 Okt 2007, 17:37
Postitas tomkulibin
tanit kirjutas:kellegil pole esinenud sellist probleemi või?

On küll olnud ja jagugi pole saanud. Tekkis kohati arvamine, et uus auto ei tekita säärast probleemi.
Kui pensupumbas olev tagasivoolu klapp ää kooleb, teeb ka säärast vigurit. Kuid see ei pruugi ainus viga olla.

PostitusPostitatud: 10 Okt 2007, 19:06
Postitas tanit
tegelt vist oli oma viga :?: ,naine sai ilusti auto käima. :roll: sai käidud Vilojettis kontrollis,päris palju asju vaja teha.;
1. kondits. tühi
2. tagaklaasi pesur ei tööta
3. väntvõlli rihmaratas viskab
4. vasak esimene kont?
5. esi mõlemad õõtsa tagumised puksid
6. rihmade juurest õline (ei suudetud tuvastada)

palju see kõik võiks maksma minna? oskab keegi kokku lüüa?

PostitusPostitatud: 11 Okt 2007, 06:52
Postitas tomkulibin
tanit kirjutas:...sai käidud Vilojettis kontrollis,päris palju asju vaja teha....
....palju see kõik võiks maksma minna? oskab keegi kokku lüüa?

Kas Sa sealt ei osanud hinnapakkumist küsida?
Siin saad ilmselt oletuslikke hindu.

PostitusPostitatud: 11 Okt 2007, 08:21
Postitas tanit
kulibin kirjutas:
tanit kirjutas:...sai käidud Vilojettis kontrollis,päris palju asju vaja teha....
....palju see kõik võiks maksma minna? oskab keegi kokku lüüa?

Kas Sa sealt ei osanud hinnapakkumist küsida?
Siin saad ilmselt oletuslikke hindu.



Seda ma saan veel teha,kuna andmed ju kirjas neil,aga arvata on ,et mitte just odav.

PostitusPostitatud: 11 Okt 2007, 20:11
Postitas Mario
tanit kirjutas:tegelt vist oli oma viga :?: ,naine sai ilusti auto käima. :roll: sai käidud Vilojettis kontrollis,päris palju asju vaja teha.;
1. kondits. tühi
2. tagaklaasi pesur ei tööta
3. väntvõlli rihmaratas viskab
4. vasak esimene rooliots
5. esi mõlemad õõtsa tagumised puksid
6. rihmade juurest õline (ei suudetud tuvastada)

palju see kõik võiks maksma minna? oskab keegi kokku lüüa?

minu tagasihoidlik arvamus siis selle arve suhtes:

1. konditsioneeri täitmine on sõltuvalt kohast 450 kuni 800 krooni, kui pump katki, siis alla 10 000 ära üldse unistagi :(
2. tagaklaasipesuri pump on ilmselt otsad andnud, minul vanal F-il aitas uue pumba ost lammarist - 200 krooni. sul vb kallim, otsi lammarist :P heal juhul on mingi pistik või kaitse vigane :P
3.rihmarattad on kallid asjad, sinu autole on juhtrull 161.- aga pingutusrull täpselt 1627.- :?
4.rooliotsa hinnad jäävad tavaliselt sinna 300 kanti..
5.pukside hinnad - eesmine ja tagumine õõtsapuks kokku 350.-
6.kui rihma juurest õline siis võib olla lekib mõni simmer, otsi kindlasti leke välja, muidu maksad katkise rihmaga ükskord :? simmer on mingi 25 krooni :D aga kui on juhus, et on plokitihend läbi, siis koguneb neid Koidulaid omajagu, kuni 1200.- :?
seega kiire kokkulöömine näitab odavalt läbi saades 1600+tööraha, kui ise ei tee.. ja kallim variant oleks ligi 15 000 :?

:D

www.ladu24.ee ja www.abv.ee on sinu uued parimad sõbrad, usu mind ;)

PostitusPostitatud: 11 Okt 2007, 21:42
Postitas tanit
Mario kirjutas:
tanit kirjutas:tegelt vist oli oma viga :?: ,naine sai ilusti auto käima. :roll: sai käidud Vilojettis kontrollis,päris palju asju vaja teha.;
1. kondits. tühi
2. tagaklaasi pesur ei tööta
3. väntvõlli rihmaratas viskab
4. vasak esimene rooliots
5. esi mõlemad õõtsa tagumised puksid
6. rihmade juurest õline (ei suudetud tuvastada)

palju see kõik võiks maksma minna? oskab keegi kokku lüüa?

minu tagasihoidlik arvamus siis selle arve suhtes:

1. konditsioneeri täitmine on sõltuvalt kohast 450 kuni 800 krooni, kui pump katki, siis alla 10 000 ära üldse unistagi :(
2. tagaklaasipesuri pump on ilmselt otsad andnud, minul vanal F-il aitas uue pumba ost lammarist - 200 krooni. sul vb kallim, otsi lammarist :P heal juhul on mingi pistik või kaitse vigane :P
3.rihmarattad on kallid asjad, sinu autole on juhtrull 161.- aga pingutusrull täpselt 1627.- :?
4.rooliotsa hinnad jäävad tavaliselt sinna 300 kanti..
5.pukside hinnad - eesmine ja tagumine õõtsapuks kokku 350.-
6.kui rihma juurest õline siis võib olla lekib mõni simmer, otsi kindlasti leke välja, muidu maksad katkise rihmaga ükskord :? simmer on mingi 25 krooni :D aga kui on juhus, et on plokitihend läbi, siis koguneb neid Koidulaid omajagu, kuni 1200.- :?
seega kiire kokkulöömine näitab odavalt läbi saades 1600+tööraha, kui ise ei tee.. ja kallim variant oleks ligi 15 000 :?

:D

www.ladu24.ee ja www.abv.ee on sinu uued parimad sõbrad, usu mind ;)




Tänx Mario.

Arvan,et rihmaratta all mõeldi ilmselt lamerihma rihmaratast,väljaspool mootoriplokki (millelt saab ülekande veepump,genekas,roolivõim?).Autol vahetatud nii pingutusrull kui hammasrihm.Kondits. enne suve pole oluline!
Rooliots ja õõtsahoova puksid juba hulka tähtsamad asjad.Seda õli immitsemist pean hakkama otsima,see õli sarnaneb roolivõimu õliga,kuigi roolivõimupump ise väljastpoolt kuiv?

Olen kasutanud eelmise autol http://www.autoosad.ee/ abi.Seal ka suht norm hinnaga asjad.

PostitusPostitatud: 11 Okt 2007, 21:52
Postitas Mario
pole tänu väärt..

igaks juhuks kontrolli üle kõik lõdvikute ja voolikute kinnitused.. see aitas mindki kunagi, kui roolivõimu õli kulus nagu leiba :)
suudad sa ehk pilti teha sellest oletatavast õlilekkekohast? muidu võib siin pakkuma jäädagi..

PostitusPostitatud: 12 Okt 2007, 07:27
Postitas tomkulibin
Pakkusin eelnevalt kalli koha hinnad, kui miskit mujalt ja odavamalt saad, oled juba võitnud :)

PostitusPostitatud: 13 Okt 2007, 19:49
Postitas tanit
OK.Tänx.

Teistlaadi küsimus. Leidsin http://www.superbrightleds.com/tail-brake-turn.html

Kas meil ka müüakse kusagil selliseid vidinaid ja kas võib üldse kasutada?
Müüb Hasmar ,aga ainult hulgi.
Ja veel üks küsimus.Soov paigaldada kompuuter ntx. bensiini arvestuseks,läbitud km. ja palju saab veel sõita jne.Kuskohast saab ja kuidas paigaldada?Loodan ,et jutt ei olnud segane.

PostitusPostitatud: 13 Okt 2007, 20:20
Postitas Mario
LEDi pole keelatud kasutada :)
ainuke asi, et auto elekter ei tunne seda pirni ära ja suund vilgub tavapärasest kiiremini.. kui õigesti tean, siis tuleb suunatule pirnipesas juhtmeid ringi tõsta, siis saab korda, Kulibin ja risto_626 teavad rääkida sel teemal :)


kompu koha pealt jään võlgu.. ilmselt odavam otsida lammarist sama auto selle lisaga, siis tead mida sul vaja on.. vb on vaja ka aju vahetada, seda ma ei tea :?

PostitusPostitatud: 13 Okt 2007, 23:34
Postitas risto_626
mario, õigust räägid :)
mazdal sai proovitud led-e suundadesse kuid põlema nad jh ei hakanud ennem kui pistikus sai juhtmed ringi tõstetud.
mis vilkumisse puutub, siis ohutulede reziimis vilkusid tuled normaalselt (releel suurem koormus taga), kuid eraldi vilkusid liiga kiirelt. asja parandamiseks soovitati ahelasse takistid vahele panna, kui mälu ei peta, siis vist oli 6...7 oomi.
aga kuna sobivaid takisteid kohe ei leidnud jäi asi pooleli.

tegelt peaks asja uuesti ajama hakkama, takistid otsima ja led-id lõppude-lõpuks uuesti külge panema.
a muidu peris ilus jäi :wink:

PostitusPostitatud: 14 Okt 2007, 07:54
Postitas tomkulibin
Minu kogemus/arvamus:
Esteks asendasin suunad, gabariidid ja pidurituled LEDidega. "Allride" LEDid ei pidanud aastatki vastu. Nüüdseks on järgi vaid esimesed gabariidid ja esimesed suunad LEDidega. Põhjuseks on see, et esituledes on valge(läbipaisetev/värvitu) klaas, sealt näeb veel LEDi nõrgavõitu valgust. Tagatuledes asendasin LEDid viletsa nähtavuse pärast hõõgpirnidega. Päevasel ajal ja eriti päiksepaistelise ilmaga vähe nähtavad ja kui miski tolmu kiht ka peal, siis pea nähtamatu see valgus, mida LED toodab.
teiseks punane/ kollane LED + samavärvi klaas+ kitsa valgusjoaga (u10-20kraadi) jääb ainult väike laik tule klaasil, mida eelpool mainitud välised tegurid veelgi vähendavad.
Kui nüüd keeegi sulle tagant selga sõidab sellepärast, et ei näinud sinu vingelt tuunitud tulesid, jääd õnnetuse süüdlaseks. Vaata kasvõi neid tumeda lakiga kaetud tagatulesid, mida liikluses aeg-ajalt kohtab, kui halb on neid märgata, eriti, kui tuled veel määdrunud on.
Hasmari toodangut saab osta jaekaubana selliselt, et "hasmaris" valid kauba koodi järgi välja, lähed samas majas asuvasse veoauto varuosade poodi ja tellid sealt. Neil on ühised tagaruumid ja kaup on alati kohe toodud ja ka müüdud.
Kompuutri paigalduse eelduseks on see, et ECU(mootori aju) omab vastavat väljund signaali. Kui see olemas, siis tarvis musta karbikest, kes oskaks selle kahend süsteemi signaali loetavaks ja arusaadavaks pildiks kuvada ekraanil, mis tuleb ka hankida.
Üritasin sellist paigaldada:
Probel (ka vabalthingaval) on hoopis miski muu aju, kui Mazdal ja sellel on olemas vastav väljund, aga nõuab lisa juhtmestiku väljaarendamist ja klahvistikku ja displeid(kus sees ongi kompuuter. Signaalidest tahab saada liikumiskiiruse andurit, tahhomeetri andurit ja pritse impulsi pikkuse impulssi(võibla veel miskit, ei mäleta).
Kunagi ostsin meeltesegaduses kompuutri Ladale. Kõlbab pritsega mootoritele. Paraku tema on suuteline lugema vaid "Janvar5.1" tüüpi signaale ja Mazdale ei istu selline asi mitte. samas oli meeldiv tõdeda, et selline vidinas maksis vaid 600.- uuest peast.
Hetkel otsides leidsin sellise:
http://www.m-electronics.ru/products/univers/
Mis peaks maksma u 3000.- rupla seal maal +hankimiskulud siia maale. Need riistad peaksid tunnistama OBD2 protokolli, samas katsetatute seast leidsin vaid MPV 2000a 2.5L ja Familia 2001a.

PostitusPostitatud: 14 Okt 2007, 16:10
Postitas tanit
Üldiselt siis LEDid ei kõlba kohe mitte ?Aga kas neid compusid romulates ei liigu või on liiga kallid?Ajusse peaks ju koonduma kogu info ,sealt peaks saama väljavõtted teha!

Üks rumal küssa :eesmine stabilisaatori liigend või eesmine stabilisaatori tugivarras?Milline neist on kont?