1. leht 1-st

niiskuse eemaldamine salongist

PostitusPostitatud: 06 Dets 2008, 18:22
Postitas crisse
küsin nüüd algaja küsimuse, et miks lähevad auto seimajätmisel aknad kiiresti uduseks? mida ma valesti kasutan? või on asi salongifiltris? valgustage nüüd algajat autojuhti.

PostitusPostitatud: 06 Dets 2008, 19:04
Postitas Architect
Eks see niiskusest tuleb.
Soovitan sul auto võimalusel ööseks sooja töökotta ajada, uksed, luugid lahti jätta ja hommikul kõik kokku tagasi pakkida.
Hull on see, kui hommikuti udu asemel akendel jää sees pool on.
Jalgadega tood lume tuppa ja see sulab ära, kui kuskilt vahelt sisse ei saja just.

PostitusPostitatud: 07 Dets 2008, 01:01
Postitas lines
Hea "niiskusekoguja" on ka ajaleht. Ehk siis pane pagassi ja salongi (näiteks mati alla) mõned ajalehed.

Lines

PostitusPostitatud: 07 Dets 2008, 05:01
Postitas Meelis1986
Ja kui ajalehed paned siis ära muidugi neid unusta sinna :wink:

PostitusPostitatud: 07 Dets 2008, 11:29
Postitas kennu
mul ükskord külmusid ajalehed ära :D aga see oli eelmise mazdaga.

PostitusPostitatud: 07 Dets 2008, 11:37
Postitas HaHoHe
No kui auto seisma jätad (mootor seisma) aga inimesed välja ei lähe, siis paratamatult selliste ilmadega aknad kohe uduseks.

PostitusPostitatud: 07 Dets 2008, 11:44
Postitas cabernet1
Vana hea nipp on ka mõni soolakarbike, milles on augud sees - piisavalt väiksed, et sool välja ei tule.
ca 0,5 kg soola salongi karbiga ja imab niiskuse ära - vanasti akende vahele nii pandi, et jäälilli vältida.
Teine variant on osta poest seda nn uduvastast vahendit akendele, kuid sellest efektiivsem on ise teha sooja veega soolalahust, millega aknad üle katta.
Korra nädalas pesed klaasid selle lahusega üle ja kah korras.
Ole ettevaatlik, et soolavett kuskile vahele ei lase, sest see teeb palju paha su elektroonikale :wink:

niiskus

PostitusPostitatud: 08 Dets 2008, 12:03
Postitas maxzu
soola ei soovita panna
ajaleht on hea aga jah kui auto õhtu seisma jätad siis lehed välja.
keegi n imetas uksed ja luugid lahti kui siseruum(garaaz)
olen ise teinud nii et kui auto välja jääb siis olen hoidnud mõned minutid uksi lahti et sise ja väli vahelduks.
ise olen teinud nii et kui riidest matid siis võtan ööseks autost völja.

PostitusPostitatud: 08 Dets 2008, 15:40
Postitas undu
Minu nipp akende seest udutamise ja jäätumise vastu on olnud tagumiste akende max 1cm vahe sisse jätmine. Riidest porimatid kindlasti soovitan võimalusel kuivatada nagu juba mainitud (kui keskküte, siis ööseks kas või radika peale, elektriradika peale panna ei soovita). Salongiõhu filter vaata kriitilise pilguga üle - kui pole ise ammu vahetanud ja näib määrdunud, siis kindlasti uus.
Kontrolli üle kere tuulutusklapid, need peavad töötama (ei ole kinni kleepunud v täiesti ribadeks). Kui klapp kinni, siis häiritud ventilatsioon; kui katki, siis loobib sealt kaudu sodi sisse, see aga hoiab kenasti niiskust sees.
Samuti on abiks (luukpära ja universaalkerel vähemalt) pagassist üleliigse pahna välja viskamine, mul ntx vähenes probleem tunduvalt kui viskasin välja pagassi põrandat katsnud teki (orig kate on ka muidugi) ja varuratta sees olevad kätepuhastuskaltsud, mida oli seal asjade kolisemise vältimiseks suht palju.

PostitusPostitatud: 08 Dets 2008, 22:40
Postitas ZoommooZ
No ei tea proovin soola variandi järgi,jätsin ööseks topsiku soolaga autosse,eks näis mis hommikul on.

PostitusPostitatud: 10 Dets 2008, 11:11
Postitas ZoommooZ
ZoommooZ kirjutas:No ei tea proovin soola variandi järgi,jätsin ööseks topsiku soolaga autosse,eks näis mis hommikul on.

Ütleks ,et see soolavärk täitsa toimib.Topsik soolaga autos ja hommikuti
klaasid puhtad.Päris hea vaadata kuidas teistel kõrval klaasid seest udused või jääs. :)

PostitusPostitatud: 10 Dets 2008, 11:37
Postitas cabernet1
Vaata, et topsik oleks kaanega ja avadega.
Lahtine topsik võib minna ümber, sool lahustub põhjas olevas vees ja jällegi teeb palju paha su autole. Ole sellega ettevaatlik :wink:

PostitusPostitatud: 10 Dets 2008, 20:54
Postitas jaan mmc
626 GF-il võib lekkida pagasi ruumi luugi tihend ala äärest ja seda naljakal kombel mitte tihendi ja luugi vaid tihendi ja kere vahelt. Lahendus on stange poolne tihendi osa ja kere vahele hermeetik panna.
Samuti on võimalikud lekked taga tulede düüblite ja kere vahelt, aitaks samuti hermeetik.