Mario kirjutas:ei meeldi need kroompirnid. Kapi nurga peal on lausa neid 4 tk, kõik on suht lühikese ajaga põlenud kas läbipaistvaks või on see kate seal muutunud praguliseks. Eelistan merevaiku.Kallid ja kasutud pirnid minu jaoks.
Kella valguse vahetamine on elu lihtne.Kell välja, kruvikaga lahti, vana T10 välja, uus punane T10 sisse ja asi antsti
![]()
kui nüüd arvutada, et 100.- eest saan 5.56liitrit ja ma saan sellega 120km läbida, siis teeb see puhtalt maanteekuluks 4,6liitrit sajale
Mario kirjutas: 4,6liitrit sajaleja bensutuli ei põle
![]()
stupe kirjutas:Mis vahet seal on mida tehti 7 aastat tagasi hoolduses?
Mario kirjutas:E: sain teada, et GF/GW reserv on 10 liitrit. Et kui tuluke süttib, on paagis loksumas veel 10 liitri jagu.
Mario kirjutas:Hetkel on kõik 4 ratast 2.6 peal.
Mario kirjutas:Roolivõimendil on kergem, veeretakistus on väiksem, kütusekulu on ehk parem. kuna auto on pea poolteist tonni raske, siis on see rõhk natukene ka õigustatud.
pokenaut kirjutas:Ja rehvid kuluvad keskelt kiiremini...
Väntvõlli tagumises otsas sees on kuullaager, tavaline, kahelt poolt kinnine. Originaaldetaili hind 220.- + tellimisaega u nädal. Balti laagris letil 35.- sama asi ilma soodustuseta. Mõnes tuntud varuosade poes öeldi, et pole võimalik tellida, puudub kood või saadav komplektis väntvõlliga.hind X+30%
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist