Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas lines » 01 Mai 2010, 21:35

Suunatuledes vaheta pirnid ära. Pane hallid pirnid kus oranz on nähtav vaid siis kui tuli vilgub. Enda omal vahetasin ja 4 pirni maksis vist 100.-

Ps. Vaheta minu kella taustavalgus ka punaseks. Ma ise ei ei ole sellise töö mees.

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 01 Mai 2010, 22:19

ei meeldi need kroompirnid. Kapi nurga peal on lausa neid 4 tk, kõik on suht lühikese ajaga põlenud kas läbipaistvaks või on see kate seal muutunud praguliseks. Eelistan merevaiku. :D Kallid ja kasutud pirnid minu jaoks.
Kella valguse vahetamine on elu lihtne. :D Kell välja, kruvikaga lahti, vana T10 välja, uus punane T10 sisse ja asi antsti :D :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas lines » 01 Mai 2010, 22:58

Mario kirjutas:ei meeldi need kroompirnid. Kapi nurga peal on lausa neid 4 tk, kõik on suht lühikese ajaga põlenud kas läbipaistvaks või on see kate seal muutunud praguliseks. Eelistan merevaiku. :D Kallid ja kasutud pirnid minu jaoks.
Kella valguse vahetamine on elu lihtne. :D Kell välja, kruvikaga lahti, vana T10 välja, uus punane T10 sisse ja asi antsti :D :D


Mis või kes T10 on? Saada mulle ps i väike juhend kuidas ma kella armatuurist valutult kätte saan.

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 01 Mai 2010, 23:04

olen sellest juba eespool kirjutanud.
Laia lapiku kruvikaga kangutad ühe ääre lahti (Võid ka pangakaartiga proovida, mul tuli ka sellega lahti) ja siis sama teise poolega. Tal on kahel pool sellised lõpused, mis teda seal hoiavad...
Seejärel tõmbad väljapoole (kui maki juhtmed teda kinni ei hoia). Edasi on juba lihtne. Pistik tagant, ristpeaga lased 2 või 3 kruvi lahti ja siis saab selle musta ümbrise kätte ning siis on trükiplaat kohe silmaees, keerad sealt selle armatuuri pirni välja, soklist tirid pirni välja, lähed Raiko juurde, küsid sinna punase asemele :mrgreen: paned punase asemele, sokkel tagasi sisse ja kokku tagasi vastupidises järjekorras. Kui on hõõgniidiga pirn, siis on savi, kui aga kasutad lainurk LEDi, siis on vaja poolused õigeks panna, et enne kui kokku paned, katseta korra juhtmega, kas võtab pildi ette..

Mul tuli hoopis parem mõte endal, et ma keeran kõik displeid teistpidi, ehk siis mitte ei ole must tekst valgustatud taustal, vaid valgustatud tekst mustal taustal. Parem efekt jääb ka viletsa valgustatuse puhul 8) Las see soe ilm tuleb, võtan põhjalikult ette 8)

T10 on siiski vale, see on see suurem pirn. Armatuuri pirnid peaksid T5 olema.. või sis ameerikapäraselt 194 ...
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 07 Mai 2010, 19:19

FS suudab mind ikka ja jälle üllatada.. :lol:
kuna tööle käimisel pole vahet, kas auto või bussiga (siinkohal tänud Cabernet'ile, ma arvutasingi tookord valesti, vahe on vaid 10.-/päev), siis praeguseks on seis selline, et 100 krooni eest kütet sisse ja ma saan 2 päeva muretult tööl käia, ehk siis 2x60km, mis teeb arvutuse lausa selliseks, et bussiga ma jääksin 2 krooniga kahjumisse :lol:
kui nüüd arvutada, et 100.- eest saan 5.56liitrit ja ma saan sellega 120km läbida, siis teeb see puhtalt maanteekuluks 4,6liitrit sajale :thumbup: ja bensutuli ei põle :!:
Viimasel ajal pole mootor eriti sinist ka teinud, kontrollisin taset, nõks üle keskmise on. 10 000km on ka täis, ootan veel suts, et mootorit veidi turgutada ja siis läheb uus õli ka sisse, 5W-50 King Oil.
Uue küljekarbi tellisin ära, 550.- (erihind ainult mulle, teistele on 750.-) Mootoririhma komplekti hind kukkus veelgi, 1700.- (sisaldab Aisini rihm kestvusega 160 000km, Aisini rullikud, pingutusvedru, Aisini veepump, Conti kiilrihmad 2tk, klapikambrikaanetihend). Eks näis. Tõotab tulla hea maikuu. Peale rehvivahetust on veidi auto kiskuma hakanud, peab mingil hetkel uuesti sillaregulli tegema (ise teen).. Muud halba nagu ei oskagi öelda.
626 kohta ebaharilikult hästi toimiv kässar, pidurid ei takista, mootor sinist ei loobi, hääl on hea, filtrid on uued.. Igavusest käisin täna küünlad ka üle, olid ilusad puhtad.. Ainult makk on hakanud nöökima.. Paistab, et vanakooli Pioneeri turgutamine enam kasu ei too, Deh-2030r on hea makk, kuid paistab, et vanus teeb oma.. Eks peab siis uut hakkama otsima.
Võib vist uskuda, et need 136 hobust seal kapoti all jälle tagasi on. 8)

Keretööde pakkumine on endiselt sahtlis ja võib loota, et auto saab üle tehtud, kuna kunagi tehtud värvitöö on olnud väga lohakas (teagi nüüd, kas mõne avarii likvideerimine või kurikuulus garantiimaalimine..)

Tänan sind auto, et oled mind selle 2 aasta jooksul probleemideta teeninud, oleks kõik autod sellised.. :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas hardstyler » 07 Mai 2010, 21:07

kui nüüd arvutada, et 100.- eest saan 5.56liitrit ja ma saan sellega 120km läbida, siis teeb see puhtalt maanteekuluks 4,6liitrit sajale


Sa peaksid ilmselt uuesti katsetama. See on absoluutselt võimatu ju. Mina seda igatahes ei usu. Kui järgmine kord Tallinna tuled, paneme su autol paagi täis ja teema täpselt saja kildise tiiru maanteel. Pärast paneme uuesti paagi täis. Kui mahub alla viie liitri, on see minu kulul ja võtan su auto ees mütsi kindlasti maha. :wave:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas tanelr » 07 Mai 2010, 22:51

Küttekulu tundub jah ulmeliselt hea :P Võiks endal ka nii väike olla
Kasutaja avatar
tanelr
 
Postitusi: 95
Liitunud: 16 Dets 2008, 10:48
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323F

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas cabernet1 » 08 Mai 2010, 10:29

Mario kirjutas: 4,6liitrit sajale :thumbup: ja bensutuli ei põle :!:

Pirn läbi :mrgreen:
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 08 Mai 2010, 12:49

pirn täiesti töötab.
ilmselt tekib siis mingi vahva rõhk paaki, sest kui maja ette ära parkisin ja "DOH"-moment tekkis, et poodi oli ka vaja minna, siis uuesti käivitamisel oli tuli täiesti olemas.
Selle tüki olen ka ära teinud, et põleva tulega külmalt käivitades saan kuskil 60km sõita, ka siis ei ole paak veel tühi, kuid maanteel gaasi järgi andes ja lisades on tunda katkumist ja lasin tanklas ruttu kõtte peale. Ehk siis teoorias peaks tule süttides olema reservi kuskil 6-7liitrit.
Ökosõitu tegin näpunäite järgi - käiguvahetus alla 2000rpmi.
Uus 2.0 114kw avensis on suuteline linnas sõitma 4.2L sajale sedasi. Maanteel on kulu miski 5.9-6.1. Nii et ei miskit müstilist jaapanlase puhul. Sain selle autoga Pärnus ka ära käia, keskmine kulu Viljandi-Pärnu-Viljandi - 5.7L sajale.

Aga siiski, tavapärase sõidu puhul peaks siiski päevane kütuseraha olema 62 kopikatega, ei viitsi maanteel 90ga uimerdada.
Iseasi, kui palju nüüd oli oma osa nendel Michelini säästurehvidel, mis alla said.. MIngi LowNoise Fuel Efficiency rehvid olid...

Hardstyler, teeme ära :mrgreen:

E: sain teada, et GF/GW reserv on 10 liitrit. Et kui tuluke süttib, on paagis loksumas veel 10 liitri jagu. :idea:
Viimati muutis Mario, 08 Mai 2010, 22:04, muudetud 1 kord kokku.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 08 Mai 2010, 15:41

sai siis käidud tööjuures varuosade koode ja saadavust üles tähendamas.. vabal päeval on hea seal arvuti taga istuda ja tarkusi üles kirjutada, ei midagi illegaalset...
Vin- JMZGW19S-XXXXXXXXX
Mudeliaasta - 1997
Tehasest välja kirjutatud - 20.03.1998
Jõudmine Soome lattu - 18.06.1998 Inchcape Motors Finland OY Vantaa
Esmane registreerimine 23.03.1999 Eesti, Tallinn, Esma Auto, Pärnu mnt. 139D
MSC (mis iganes see ka ei oleks) - GF3MEBE
Värvikood - exterior 16X (Grape Purple metallic), interior GE4
Mootor - bensiin
Töömaht - 1991cc /100kW
Surveaste 9.7:1
Silindrimõõt, kolvikäik - 83,92
Käigukast - 5MT
Katalüsaatorid - Dual
Eriseeria tähis - 5-SP (Limited Scandic Package)
Standard - ECE

Ägens. I feel so special right now..
Viimane digitaalne hooldus on registreeritud 23.09.2003, läbisõit 89 842km. Esma Auto RN 10103770.
Oskaks keegi nüüd täpsemalt öelda, mis seal tookord tehti, siis oleks tänulik, kuna Tartu omadel on suu M'i täis ja keeldutakse mulle infot jagamast nii meili-, telefoni- kui ka otsekontakti teel.. :thumbdown: MIna leian, et see on siiski põhiseaduslik õigus sellist infot uurida.
Viimati muutis Mario, 08 Mai 2010, 15:50, muudetud 1 kord kokku.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas stupe » 08 Mai 2010, 15:44

Mis vahet seal on mida tehti 7 aastat tagasi hoolduses? :wtf:
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 08 Mai 2010, 15:50

stupe kirjutas:Mis vahet seal on mida tehti 7 aastat tagasi hoolduses? :wtf:

mul on vaja teada, kas seal vahetati üks asi või mitte.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas skyline » 08 Mai 2010, 20:41

Küsi infot otse Tallinna Inchcape'st. Minu auto on omal ajal Vilojetist ostetud. Helistasin sinna, teatasin viisakalt, et ostsin sellise auto ja kas nad saaksid mulle öelda, mida viimati seal tehtud on. Algul loeti telefonis ja siis palusin, et kas on äkki võimalik ka maili saada. Sain siis viimase 5 aasta hooldused omale mailile :thumbup:
Tartu Mazda esindus on jube koht, olen seal kaks korda käinud ja alati on ülbelt üle leti selline kirves visatud, et olen sealt kiirelt lahkunud, kui käes pole viimane häda, siis sinna oma jalga ma enam ei tõsta.

PS See küttekulu jutt ei saa paika pidada. See paagipõhjaga sõitmine tule süttimiseni pole kuigi täpne meetod. Pane ikka tanklas paak silmini täis, sõida mõnisada km ära, siis samasse tanklasse sama tankuri juurde ja taas paak täis...siis saad mingeid arvutusi ka teha.
Mina tegin hiljuti 400 km Tartu-Tallinn-Tartu tiiru kuhu sisse jäi ca 25 km linnasõitu ja sain kompuutri järgi oma 2,0 85 kw küttekuluks 6,5 sajale. Seda näitu ma täitsa usun, sest maanteel sai ikka sõidetud 100 km/h gps järgi. Kui oleksin sõitnud 5nda käiguga maanteel mingi 80 km/h siis ehk venitaks keskmise ka nõks alla 6 sajale, alla selle aga kipuvad numbrid vana kooli bensiinimootori jaoks müstiliseks.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 08 Mai 2010, 20:59

täispaak annab ka ekstra 60kg, nagu oleks kobedam ilusate piimadega neiu pardal.. :lol:
Hetkel on auto nii tühi kui tühi, isegi bassikõlar on väljas, kuna tegin töö juures auto otsast otsani tolmuimetajaga üle.. Isegi tagaiste on läinud :lol:
Aga jah, üldiselt on tegu arvutusliku numbriga, aga isegi kui liitriga eksida, on kulu ikkagi fantastiline. Mälu järgi mu kaheliitrine GE tegi sama head sõitu, saades arvutusliku keskmise samuti 6L kanti..
Vääne on antud juhul võlusõna..

täna siis sain pihta veel ühele asjale, miks auto peale rehvide vahetamist paremale hakkas tõmbama.. Kartsin juba ei tea mida, kuni vaatasin rehvirõhkusid.. :lol:
Nüüd on sellega korras ja auto ei tõmble :lol: Huvitav, tookord, kui sai rehvidesse õhku lastud, siis miks jäi ühte 2.4 asemel 0.5 :lol:
Hetkel on kõik 4 ratast 2.6 peal.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas HaHoHe » 08 Mai 2010, 23:52

Mario kirjutas:E: sain teada, et GF/GW reserv on 10 liitrit. Et kui tuluke süttib, on paagis loksumas veel 10 liitri jagu. :idea:


Minu GW'l on see reserv 6l. Korduvalt proovinud, et nii kui tuli põlema hakkab, kohe bensukasse ja paak ääreni täis ja alati selgus, et 6l oli paaki jäänud.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 151
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas pokenaut » 08 Mai 2010, 23:58

Mario kirjutas:Hetkel on kõik 4 ratast 2.6 peal.

Veidike ülerõhk pole ees? GG/GY kasutusjuhend(GH omale ei viitsinud autosse järgi minna) näitas universaalile max rõhuks täiskoormaga ees 2.4(4wd 2.5), taga 2.8(3.1 GT ja 4wd). Ise olen kõikidel Mazdadel hoidnud ees 2.2 ja taga 2.2-2.3(koormaga 2.6-2.8 ).
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 09 Mai 2010, 10:38

ülerõhku pole. Täiesti normaalne rõhk. Roolivõimendil on kergem, veeretakistus on väiksem, kütusekulu on ehk parem. kuna auto on pea poolteist tonni raske, siis on see rõhk natukene ka õigustatud.
Ja manuaalis on kirjas kõik vajalikud numbrid. Reserv on täpselt 2.5 gallonit. Lähiajal tekitan ilmselt mingi infohulga või kopeerin manuaali, kuna ilmselt paljudel on see kaotsi läinud.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas pokenaut » 09 Mai 2010, 11:18

Mario kirjutas:Roolivõimendil on kergem, veeretakistus on väiksem, kütusekulu on ehk parem. kuna auto on pea poolteist tonni raske, siis on see rõhk natukene ka õigustatud.

Ja rehvid kuluvad keskelt kiiremini... BMW E38 7. seeria kaalub peaaegu 2t, ega sellepärast talle nüüd 3 atti rehvidesse sisse ei tule lüüa(manual 2.2-2.6). Enamustel läheb siiski 2.2-2.4 atti, tean, kuna olen järjekordselt kevadel praktikal ja rehvivahetusi on tulnud teha igasugustele.

Minul on uksepiidal sellised numbrid:
Tyre pressure: front/rear
up to 4 persons: 2.2/2.2
Full load: 2.6/3.0

Ja jään täiesti endale kindlaks, et tühja auto korral(vaevalt, et koguaeg täismassiga sõidad) on ülerõhk. :)
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 09 Mai 2010, 11:38

ja mina jään endale täiesti kindlaks, et täiesti normaalne rõhk. Juhitavus on oluliselt parem ja konkreetsem, kuna on lamellrehvid. 2,3 oli enne, auto ujus nagu suur vaal.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas pokenaut » 09 Mai 2010, 11:51

Sellest olekski tulnud alustada, et tegemist on lamellrehvidega, mille külgsein on suvisest tunduvalt pehmem.
pokenaut kirjutas:Ja rehvid kuluvad keskelt kiiremini...

Tõsiselt loodan, et arvestad sellega. Lisaks kuluvad lamellid suvisel +25 temperatuuril, kus asfaldi temperatuur on ca +40-45 väga kiiresti.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 09 Mai 2010, 11:55

mul on kõva seguga Pirelli lamellid. :wink:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 15 Mai 2010, 13:28

Pilt
Pilt

Kehv tõestusmaterjal, et see auto oskab ka läikida, kuid siiski. See auto on minu jaoks muutunud väga kauniks. Uuel nädalal saan tööjuures harjutada ka klaaside kiletamist enda auto peal, et siis varsti on ülemusel plaanis, et toome ka klaaside toonimise oma töökotta tagasi, hetkel ostab esindus seda teenust sisse..

Eile sai auto üle kobistatud, vahetasin ära mootoriõli. Minu suureks üllatuseks on Toyota õlivaatidel kirje Addinol Gmbh. Sisse läks täissünt 5W-40. Maksma läks see vaid enda ajakulu.
tagumist parempoolset pidurit sai ka natuke timmitud, nüüd sai parem. ABS ärkas ka korraks ellu peale andurite kontrolli. Kui koju jõudes hakkas pedaal uuesti ragisema ja kaitse rändas tagasi kindalaekasse.

Nüüd on siis selge ka amortide saatus. Originaali asendus on KYBi amort ja maksab see 1600.- tk. :cry: Sachsi oma on 1100.- kuid auto läheb madalamaks.
Hetkel las nad veel kolisevad, paar tähtsamat investeeringut tuleb enne teha.

Üldiselt olen rahul. Õlivälp kipubki olema kuskil 9000km, siis hakkab suitsema ja õlikadu on märgatav. Ilmselt on see seotud õliomaduste muutumise/kadumisega. Aga noh, eks näis.
Ainult ühest asjast ei saa ma aru - miks on katuseluugil see "tuuletamm" :D
Kui maanteel sõidan luuk lahti, on see omas asendis, kohutav tuulekohin ning tagaistujale puhutakse õhku näkku.. Kui vajutan käega alla, kohin kaob, tagaistujal juuksed on paigal ja mõnus õhu liikumine. Olen mõelnud selle jäädavalt eemaldamise peale.
Oma esimese Fi puhul luuk liikus taha ja reguleeris ise õhuliikumisi ning selle tuuletammi sees polnud ka õhuavasid, mis kohinat tekitaks.. Mõttetu vidin ühesõnaga. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas cabernet1 » 16 Mai 2010, 09:08

Naelakangi saad minu käest :wave:
Aga muidugi oskab see auto läikida... Nagu naine... silita, laku ja poleeri piisavalt - läigib nagu juudi muna :mrgreen: Jäta unarusse ja varsti näitab punakat tooni :mrgreen:

Ma vist rääkisin kunagi loo amortidest, kus MB 230 tagumine amort maksis 1300 EEK ning täpselt sama amort maksis volgale 280 EEK kandis :D Äkki on mõistlikum vaadata suurusi, mitte margikataloogi.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 16 Mai 2010, 10:49

see sinu viimane lause on jumala õige. Ennegi sellist ülelaskmist näinud.. :D Esmaspäeval hakkan neid mõõtusid taga ajama.
Ford Probe ja GE suhtes toimub see siiani - küsid mootori juppe Probele, on hind X, küsid juppe Mazda märgiga autole, siis on hind X+30% :thumbdown:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Mai 2010, 21:18

hind X+30% :thumbdown:
Väntvõlli tagumises otsas sees on kuullaager, tavaline, kahelt poolt kinnine. Originaaldetaili hind 220.- + tellimisaega u nädal. Balti laagris letil 35.- sama asi ilma soodustuseta. Mõnes tuntud varuosade poes öeldi, et pole võimalik tellida, puudub kood või saadav komplektis väntvõlliga.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron