626 84/87a remont, esilekerkivad probleemid

PostitusPostitas Racha » 30 Dets 2006, 17:57

sain nüüd tartu lähedalt gehvi lammutusest korras spidomeetri tross toodud. oligi selles viga. oleksin uue pannud, kuid mazdaabis ei olnud.
Viimati muutis Racha, 30 Dets 2006, 18:04, muudetud 1 kord kokku.
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas Racha » 30 Dets 2006, 18:02

lubasin siin dilidonile, kui armatuuri valmis saan, siis näitan
http://www.nagi.ee/photos/Racha/
seal on siis näha minu lahendus ja veel mõningad pildid :D
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas dilidon » 30 Dets 2006, 20:55

Kas neid pisikesi kortsukesi ei saa välja? Muidu tubli,et ära tegid. Mul omal tuleb pisut teine lahendus 8)
Mis näidikud sinna õhuresti peale panid? (....mul jälle idee läind... :lol: )
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas Racha » 31 Dets 2006, 13:10

dilidon kirjutas:Kas neid pisikesi kortsukesi ei saa välja? Muidu tubli,et ära tegid. Mul omal tuleb pisut teine lahendus 8)
Mis näidikud sinna õhuresti peale panid? (....mul jälle idee läind... :lol: )

usun, et neid kortse on võimalik kindlasti välja ajada, minul tekkisid need kuidagi :lol:
õhu resti peal on 2lisa näidikut, üks on õli oma ja teine voltmeeter. nende paigalduse idee sinna oli mul algusest peale 8)
aga ega see eriti lihtne sinna panna ei olegi. kui ma armatuuri lahti võtsin, siis avastasin, et need ei mahugi sinna ära :oops: . nu aga veidike ümber tegemist ja voilaa :D saidki need sinna. ja taga ongi ruumi täpselt kahele. kui kolme tahad panna siis soovin edu, mina kolmanda jaoks ruumi ei näinud.
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas Racha » 13 Jaan 2007, 11:58

olen nüüd jõudnud nagu kõik mis esialgu tahtsin ära teha ja arvasin, et valmis üv, kuid eile käies proovi tiirul juhtus imelik asi, nimelt sinuri pedaal jäi kõigu vahetuse ajal kinni :shock:
kas viga survelaagris :?:
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas Racha » 14 Jaan 2007, 15:13

:arrow:
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas realgsm » 15 Jaan 2007, 17:01

Nägin et sul nelja poldiga valukad all. Räägid äkki mis see auguvahe sul on. Velgedesobivustabel näitab et mazda 626 on 5 auku.
GLX on sõiduriist mitte riistapikendus
realgsm
 
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Dets 2006, 22:43
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas bmw » 15 Jaan 2007, 20:28

see on gc järgmine mudel on gd ja gd-l ongi 5auguga need veljed ainult diislil on neljaga kuid gc-l peaksid kõik nelja auguga olema
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas realgsm » 15 Jaan 2007, 20:45

bmw kirjutas:see on gc järgmine mudel on gd ja gd-l ongi 5auguga need veljed ainult diislil on neljaga kuid gc-l peaksid kõik nelja auguga olema


Mul on mazda 626 LX aasta 86. Ja nelja auguga. Ben 1,6 l karpa. 5k manuaal. kw oli vist 69.
GLX on sõiduriist mitte riistapikendus
realgsm
 
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Dets 2006, 22:43
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas Racha » 15 Jaan 2007, 23:56

realgsm kirjutas:Nägin et sul nelja poldiga valukad all. Räägid äkki mis see auguvahe sul on. Velgedesobivustabel näitab et mazda 626 on 5 auku.

uuemal jah 5 auku. minu omal on 4*114,3. 15tollised. ma ei tea, kas need on originaalid, aga kui ma selle paar aastat tagasi ostsin, siis olid tal need all 8)
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas Racha » 07 Veebr 2007, 20:56

auto liigub nüüd ringi, kõik tundub nagu korras olevat välja arvatud mootor, mis vajab nokitsemist. olengi nüüd jõudnud nii kaugele, et mõte mootori vahetus ette võtta, teine samasugune mootor olemas, tahaks ainult pritsungit sellele lisada. kas keegi on sellega varasemalt kokku puutunud, mis ohud seal (karpa eemaldamisel ja sissepritse panekul) mind ees ootavad?
teine mõte selline, kui panna doch mootor, nt 2,2l 88a. kas ainult mootori vahetusega pääsen, või lähevad vahetusse ka kõik muu, käigukast, kenekas, jne lõpetades esisillaga+ bensupaak ja radikas.
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas Anonymous » 07 Veebr 2007, 22:44

2,2 on SOHC mootor 12klapiga, aga probleemide osas loe seda teemat :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Racha » 07 Veebr 2007, 23:21

MazdaGTI kirjutas:2,2 on SOHC mootor 12klapiga, aga probleemide osas loe seda teemat :wink:

ot kas siis sellel sohc on 110kw?, krt kusagilt lugesin et on ka vmootor, see siis veel uuemal või.
aitäh sulle igal juhul. enne vaatasin küll tehnilise all, aga sealt ei leidnud midagi. ega segerilgi erilist infot seal polnud, kuid loodan, et ta oma teemasse, ehk vastab.
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas Anonymous » 07 Veebr 2007, 23:32

626 peal polegi 110kw mootorit, on olemas 2.2i-12V 108kw turbo, 103kw 2.0i-16V, 109kw 2.0i16V mida leidub Soomes, 125kw 2.0i-16V Jaapani siseturu mootor(87-91 kõik), 100kw 2.0i-16V Jaapani siseturu oma, 123kw 2.5 V6(92-97) ja 100kw 2.0i-16V mingi aastapäeva versioon(Jaapani siseturu mootori kohta kahjuks ei oma infot 98- mudelil :oops: ) :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Racha » 08 Veebr 2007, 19:58

tänud sulle teadmiste jagamise osas, pole tolle aasta omadega eriti kokku puutunud, vaatan hetkel ja kogun informatsiooni. pärast tänast aga läheb summuti remondiks jälle :oops: vahetasin küll tagumise püti ära, kuid nüüd läks kusagilt eest poolt. lärm on lihtsalt tappev, tümps põhjas ka ei viitsi ringi aerutada, eks homme saan selle mure vast eemaldatud :D
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas Anonymous » 08 Veebr 2007, 20:57

Unustasin mainida, et need võimsused on koos originaal ajuga :!: :!: :!:
Anonymous
 


PostitusPostitas bmw » 09 Veebr 2007, 20:48

mis vahet on 109 ja 103kw motol, mis seal ehituses teisiti on et kw kohe rohkem? või lihtsalt aju on teine
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Anonymous » 09 Veebr 2007, 20:49

Teine aju ja ilma katalüsaatorita :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas bmw » 09 Veebr 2007, 20:51

aga kui ma kah eemaldaksin kat siis ilma teise ajuta ikka midagi juurde ei tule? ega neid ajusi teab mis äga vist kah saada pole
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Racha » 09 Veebr 2007, 20:53

oh saada on ajusi ikka, see pole probleem, kui raha on, aga mind huvitab endiselt küsimus, kas ma pääsen ainult mootori plokiga seonduvate asjade vahetusega, või läheb vahetusse terve kapoti alune :?: :?:
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Veebr 2007, 22:33

Panin kunagi GC-le GD-lt pärineva DOHC mootori(2.0 , 16kl.), ehk karburaatormootori asendus pritsega moto vastu. Nagu aru saan, sul sama plaan. Üritan mälusopist leida sulle vajaliku.
1.. GC mootor kinnitub 3 punktiga, GD 4 punktiga. Käigukasti padjad sobivad(radika juures ja salongipoolne), aga GC-l rihmaratta all olev tuleks eemaldada koos mootori küljes oleva kronsteiniga ja kere külge aretada(mina tegin selle ise, kuna GD oma ei hakanud hästi sinna paika) kinnitus paremast amordist vähe ette poole lanseri peale toetuv tugi. vasak tugi(mida GC-l pole) tuleks vasaku lanserile toetada(tuleb GD kasti padi hankida koos kasti kronsteiniga, kere kronsteini tegin ise). samas mina jätsin GC kasti (trossiga siduri juhtimine, pole hüdrosiduri aretamisega vaja end koormata), aga aretasin talle vajaliku padja kinnitamiseks keermestatud avad kasti valundeis olevatesse kohtadesse (GC-l on valundid samas kohas, kus GD-l padja jaoks keermesavad). Vist mootori paigaldamisest kõik, veovõlid jäid "omad".
2. Bensupump on pritsega autodel elektriline vs karpadel mootori küljes mehhaaniline. GC kerel olevad pritsega isendid omasid paagivälist elektrilist pumpa, mis asus põhja all ja oli suht kergesti välismõjudest rikutav(rooste). Mina aretasin GD paagi (tuli muljuda teist ja kinnitused ise aretada)koos elektrilisepumbaga. Võib ka osta välise universalpumba ja panna vähem halvatavasse kohta(nt pakiruumi, aga peab jääma paagi alumise tasapinnaga tasa, muidu jookseb mittetöötava mootoriga tühjaks ja kuivalt töötav pump/taaskäivitamisel,kuna mittetöötaval mootoril toitesüsteemis rõhk kukub nulli - tagasivooluklappidel ei ole mingit 100% pidamist/ kaua ei ela).
3. Jahutusradika vahetasin ajendatuna sellest, et ajul vaja infi radika alumises purgis olevalt andurilt, mida ei ole GC radikas. Uus radikas tahtis ka uusi kinnitusi (jälle omalooming). Hiljem tuli välja, et sealt saadav inf pole eriti oluline(tühikäigu pöörete arvu muutmine vastavalt ilmastiku oludele- lülitab end + 17 kraadi juures).
4. Õhufiltri aretus polnud suurem probleem, enam muret tekitas aku pööramine(pole võimatu, aga ebameeldiv, natu kitsaks läheb).
5. Elekter. Kuna tol kaugel ajal polnud mul rohkem infi Mazda elektrist kui ainult "Haynesi" raamat GC kohta, siis vahetasin kogu auto juhtmesarja GD vastava mootoriga sarja vastu ehk laugpära DOHC motoga isendilt pärinev. Sellega seoses tkkis ka vajadus vahetada armatuurlaud, mis mitte ei tahtnud mahtuda GC salongi (ketaslõikaja lahendas probleemi) ja lõpuks oli vaja vahetada ka roolisammas, kuna vahemaad olid muutunud ja originaali ei olnud enam millegi külge kinnitada.
Praegu võin öelda, et ainult mootori juhtimiseks vajalik juhtmestik polegi utoopoline paigaldada mis iganes isendile, Vaja vaid see õige sari saada koos vajalike releede ja solenoididega. Ka oleks kena kogu vakumvoolikute komplekt ühes tükis kätte saada, on endal vähem aretamist. Ka oleks hea saada see must purk, mis on parempoolses nurgas amordi ja mootoriruumi vaheseina nurgas. See ajab asja pensu aurudega ja miskit ka vaakumiga seoses(üks voolik läheb lihtsalt põhja alla tuulduma, üks läheb pensupaaki ja oli vist tükki kolm, mis moto vaakumiga põimus.
Vist oli kõik, kuigi aega mitu tükki möödas ja ilmselt unustatud kah miskit juba.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Racha » 09 Veebr 2007, 23:19

tänud sulle, järelikult pole mõtet seda mõtet maha matta. eks näis. mul olemas ka teine mootor veel, gc´lt pärit 8) . kõik sõltub sellest, kas satub norm doch mootor näppu.
olen autonduses veel suhteliselt algaja :lol: , tundub kuidagi palju ümber tegemist. eks lähitulevik näitab mis saama hakkab :!:
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas Anonymous » 10 Veebr 2007, 08:08

kulibini unustasin jah mainida, et tal kah sama töö juba seljataga :oops:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 10 Veebr 2007, 09:57

Ajaliselt sain kogu tööga üksi hakkama 3 päevaga. Garaaz oli ilma kanalita, "roklaga"(tõstekõrgus 1,5m) ja gaasikeevitus. Muud riistad olid igapäevased.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Racha » 10 Veebr 2007, 11:48

MazdaGTI kirjutas:kulibini unustasin jah mainida, et tal kah sama töö juba seljataga :oops:

pole hullu midagi :!:
kui kulibinil läks kolm päeva siis vist võin arvestada, et mul kulub selleks sama palju nädalaid :wink:
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

EelmineJärgmine

Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron